هزینه اجاره دیزل ژنراتور

هزینه اجاره دیزل ژنراتور

Comments off

بی شک در بیشتر مواقع بعد از امضای قرارداد پروژه، به فکر تأمین برق برای پیشرفت کار خواهید افتاد. جست و جو در اینترنت و پرس و جو از دیگران شروع آغاز کار برای شما است. رو به رو شدن با هزینه اجاره دیزل ژنراتور با قیمت های سرسام آور، هر پیمانکاری را دچار دلهره می کند. اما با اطمینان خاطر به شما می گوییم که نگران این مسئله به هیچ عنوان نباشید. شرکت دیزل خاور نو متخصص در زمینه اجاره دیزل ژنراتور نامی آشنا در سطح کشور است.

شرکت دیزل خاور نو جزو مراکز معتبر اجاره دیزل ژنراتور در استان تهران و استان های هم جوار با اجاره دیزل ژنراتورهای کامینز، ولوو، کاتر پیلار، پنا و دویتس در تمام ماه های سال در حال خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است. قبل از تماس با دیزل خاور نو، مطالب زیر را در این مقاله بخوانید تا اطلاعات زیادی کسب نمایید:

  • تعریف نیاز مشتری متناسب با هزینه اجاره دیزل ژنراتور
  • عوامل موثر در هزینه اجاره دیزل ژنراتور
  • مدت زمان اجاره و تغییر هزینه اجاره دیزل ژنراتور
  • انواع قرارداد اجاره دیزل ژنراتور
  • خدمات ویژه شرکت در طول مدت اجاره دیزل ژنراتور
  • راههای ارتباطی جهت اجاره دیزل ژنراتور

 

تعریف نیاز مشتری متناسب با هزینه اجاره دیزل ژنراتور

بی تردید رفع مشکل تأمین برق پروژه با اجاره یک ژنراتور خاتمه پیدا نمی کند. چه بسا با اجاره دیزل ژنراتور با اندازه کوچک مشکل شما چند برابر و حتی اجاره دیزل ژنراتور با اندازه بزرگتر هزینه های مازاد را برای شرکت به همراه آورد.

تعریف نیاز اساسی و اولیه پروژه کمک شایانی به شما در انتخاب دیزل خواهد کرد. اولین موردی که بایستی به آن دقت شود توان مورد نیاز یعنی آمپر مصرفی برای کارتان می باشد. تنوع دیزل ژنراتور با توان های 1 تا 20 کیلوولت آمپر، 5 مگاوات، 3300 کیلو وات تا 3/3 مگاوات جهت تامین برق مکان ها و مصارف مختلف گویای این مطلب است.

دیزل ژنراتور را برای کار دائم اجاره می کنید یا برای مواقع اضطراری و یا حتی برای موارد چند منظوره؟

مکان نصب دیزل ژنراتور را هم از قلم نیندازید. ارتفاع در نظر گرفته شده برای ژنراتور از سطح دریا و یا مسیر گرمسیر و سردسیر بودن می تواند هزینه دیزل ژنراتور را متغیر کند.

از سر و صدای دیزل ژنراتور غافل نشوید. چنانچه دیزل ژنراتور را برای پروژه های داخل شهری اجاره می کنید، دیزل ژنراتور سایلنت با کانوپی بی صدا را انتخاب کنید.

تابلو برق اتوماتیک یا ATS برای مواقعی که با قطع برق ناگهانی مواجه هستید یک امتیاز محسوب می شود.

نگهداری و اپراتوری دیزل ژنراتور گزینه بعدی برای هزینه کردن اجاره ژنراتور می باشد. سرویس های ساعتی و دوره ای درخصوص عمل کرد و سلامت دیزل اهمیت فراوانی دارد.

عوامل موثر در هزینه اجاره دیزل ژنراتور

اعلام هزینه اجاره از سوی شرکت در بیشتر مواقع برای مشتری قابل درک نیست. اما خواندن موارد زیر می تواند این ابهام را از ذهن شما مشتری عزیز بردارد.

  • توان یا قدرت دیزل ژنراتور اجاره گرفته شده
  • طول مدت اجاره دیزل (روزانه، ماهیانه و یا سالیانه)
  • محل نصب و مورد استفاده ژنراتور (نقاط نزدیک یا دور افتاده)
  • نوع ژنراتور از نظر بی صدا یا کانوپی بودن (در بسیاری مواقع محیط بد کارگاهی که برای دیزل های بی صدا درنظر گرفته می شود و همین امر خسارات زیادی را به ژنراتور وارد می کند . همین امر سبب می شود که هزینه اجاره دیزل ژنراتور بی صدا از نظر قیمت بالاتر از دیزل ژنراتورهای عادی باشد)
  • تابلو برق اتوماتیک یا پارالل ژنراتور
  • نحوه نگهداری و اپراتوری سرویس (ساعتی یا دوره ای)

 

مدت زمان اجاره و تغییر هزینه اجاره دیزل ژنراتور

شاید خواندن این قسمت برایتان جالب تر باشد. همانگونه که مستحضرید هزینه اجاره دیزل به طور معمول براساس مدت اجاره آن و به صورت ماهانه تعیین می گردد. با وجود اینکه کارکرد روزانه ژنراتور یکی از عوامل موثر بر هزینه اجاره می باشد، اما افزایش مدت زمان اجاره می تواند سبب کاهش هزینه اجاره دیزل ژنراتور گردد.

برای نمونه هزینه اجاره ماهانه یک دستگاه 50KVA به مدت 6 ماه از اجاره یک ماه این دستگاه کمتر خواهد بود.

 

انواع قرارداد اجاره دیزل ژنراتور

مفاد قرارداد اجاره دیزل را می توان به دو صورت تنظیم نمود:

  1. اجاره دیزل ژنراتور: در این نوع قرارداد فقط دیزل ژنراتور به مدت یک دوره ساعت کارکرد مشخص به کارفرما اجاره داده می شود و خدمات نگهداری و سرویس های دستگاه بر عهده کافرما می باشد.
  2. اجاره و نگهداری دیزل ژنراتور: بی شک این قرارداد هزینه بیشتری را برای کارفرما در برخواهد داشت اما در مقابل اطمینان خاطری را برای وی به همراه دارد. در این قرارداد پیمانکار موظف است یک نفر اپراتور را جهت کلیه امور مربوط به دستگاه از جمله روشن و خاموش کردن دستگاه به مدت ساعت مشخص، بررسی روزانه باطری، تنظیم روغن و آب رادیاتور قبل از روشن کردن دستگاه، چک کردن فشار روغن، آمپر مصرفی و … در مکان مستقر کند.

 

خدمات ویژه شرکت در طول مدت اجاره دیزل ژنراتور

اجاره دیزل ژنراتور که امروزه یکی از فعالیت های گسترده گروه صنعتی سراسر کشور شده است، گزینه انتخاب را برای مشتری بسیار سخت کرده است.

اما شرکت دیزل ژنراتور خاور نو با تجربه ای چندین ساله و با اجاره ژنراتور با توان 70 تا 5000 کاوا راحتی کار را برای شما به ارمغان آورده است. خبر خوش دیگر برای شما متقاضی عزیز این است که کلیه دیزل ژنراتورهای اجاره داده شده از شروع اجاره تا زمان پایان قرارداد تحت پوشش بیمه خواهند بود. تمام خدمات تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور در طول مدت قرارداد اجاره به صورت قیمت منصفانه و مناسب به طرف قرارداد ارائه می گردد.

 

راههای ارتباطی جهت اجاره دیزل ژنراتور

اجاره دیزل ژنراتور های کامینز، ولوو، کاتر پیلار، پنا و دویتس با نازل ترین قیمت را فقط می توانید از شرکت دیزل خاور نو تهیه نمایید. گروه صنعتی دیزل خاور نو با کمال خوشی آمادگی دارد در صورت درخواست مشتریان محترم در خصوص انتخاب دستگاه و دیزل مناسب، مشاوره رایگان خود را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

برای اطلاع از هزینه اجاره دیزل ژنراتور می توانید با مدیران مجموعه در تماس باشید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر، پذیرای شما مشتریان عزیز باشیم:

تهران – خیابان قزوین – روبروی خیابان رسول قدیمی ( اول اداره دخانیات) – پلاک 410 (مجتمع خدماتی خاور نو)