دیزل ژنراتور CUMMIN POWER

Project Description

Category
محصولات

واحد تجارت موتور کامینز متشکل از خدمات پس از فروش، و موتورهای میان دامنه، با کاربری سنگین و با قدرت اسب بخار بالا میباشد. کامینز، یک خط کامل از موتورهای دیزل و مبتنی بر گاز طبیعی، بر مبنای استفاده مربوط به بزرگراه و خارج از جاده را تولید و وارد بازار میکند. بازارهای این شرکت دربرگیرنده کامیون سنگین و متوسط، اتوبوس، وسیله های حمل و نقل تفریحی، خودروهای با کاربری سبک و تعدادی از کاربری های صنعتی از جمله، تجهیزات ساخت و ساز، معدن کاوی، نیروی دریای، نفت و گاز، راه آهن و نظامی، میباشند.
در رابطه با محصولاتِ با کاربری عمومی، مشخص ترین محصول کامینز میتواند موتور ۵.۹ لیتری در خط شش سیلندر باشد که در پیکاپ های با کاربری سبکِ داج رام در سال ۱۹۸۹ مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷، یک نوع ۶.۷ لیتری از شش موتور مستقیم کامینز، تبدیل به یک مورد بهینه در پیکاپ RAM گردید. در سال ۲۰۰۸، کامینز یک نام قابل دفاع در دسته ای از فعالیت های مربوط با کامیون های کرایسلر دام راج مدل ۲۰۰۱ – ۱۹۹۸، مدل ۲۵۰۰ یا ۳۵۰۰ بوده که مجهز با یک موتور دیزیل ۵.۹ لیتری ISB کامینز شده که با استفاده از یک الگوی ۵۳ بلاک ساخته شده بود. این مورد کنار گذاشته شده، اما برخی از مالکان واجد شرایطِ کرایسلر برای تعمیرات بلاک که در معرض شکستگی قرار گرفته و نشتی را در رادیاتور ایجاد نموده،  ۵۰۰ دلار را دریافت کرده اند.
در آوریل ۲۰۱۳، کامینز از فناوری ای که توسط اختراعات وِستپورت ایجاد گردیده بود برای آغاز بارگیری موتورهای بزرگ با سوخت گاز طبیعی برای تولیدکنندگان کامیون در ایالات متحده استفاده کرد، چرا که شرکت های مربوط به کامیون شروع به جایگزین کردن ناوگان های خود با کامیون های با سوخت گاز طبیعی نموده و شبکه توزیع گاز طبیعی در ایالات متحده شروع به گسترش نمود.

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.